Voisin kirjoittaa kaikenlaista noin 40-vuoden ajalta miksi olen siinä kunnossa missä nyt olen. Siihen en kuitenkaa ryhdy vaan pyrin siirtymään suoraan asiaan, ihan pienen mutkan kautta.

Ja ihmiset ---> kaikki apu, neuvo ja tuki on enemmän kuin tervetullutta. Kiitos kaikista niistä jo etukäteen!

 

Olen jo jonkin aikaa käynyt kuntosalilla, missä pyrin noudattamaan PT:n minulle tekemää ohjelmaa, josta myöhemmin lisää.
Salihommien lisäksi käyn säännöllisesti Ladytrim tunneilla, joissa keskitytään "naisille tärkeiden kehonosien muokkaukseen". Silloin rääkissä siis vatsa, pakarat ja reidet.
Ennen kesätaukoa kävin säännöllisesti myös Fitballissa. Ja ACT on myös kuulunut kuvioihin.

Tänään olin elämäni ensimmäisellä Body pump tunnilla.
Ei ehkä kaikken parasta hommaa ihmiselle jonka olkapää on leikattu, eikä se ole koskaan kuntoutunut, mutta tuota ajattellin jatkaa niin kauan, kun kivut vaan antaa myöden, ja sitten taas pahimpien kipujen hellitettyä palata asiaan.

Minä olen osatyökyvyttömyyseläkkeellä, juuri tuon olkapääleikkauksen jälkeen saadun kroonisen kipuoireyhtymän, joka minua vaivaa kroppani oiken puolen hermostossa. Se aiheuttaa ajoittain pitkiäkin treenitaukoja. Toivottavasti niitä ei tule enää. En halua niitä enää!!

Niin joo,
olen ilmottautunut nyrkkeilykurssille! Siitä olen haaveillut teinitytöstä lähtien. Onneksi en ole teini, mutten alkaisin harrastamaan vapaaottelua. Se on minusta todella kiinnostavaa..

Paitsi jos olisin teini, niin tämä kaikki olisi paljon helpompaa.

 

Tervetuloa seuraamaan ponnistuksiani :)