Mä oon aavistuksen sellanen, nyt kaikki mulle ja heti tyyppi. Siis vain aavistuksen ;) Mutta osaan mä joskus muuten tehdä semmosia pitemmän ajan tähtäimen suunnitelmia. Tai ainakin kuvitella osaavani. Mutta tällä kertaa mä muuten sitten ihan varmasti tuun onnistuun tavoitteissani.

Ai miksikö?

Siks, että on olemassa maailman loistavin Coutsi. Nyt myös mun P.T.
Alustavat "neuvottelut" on jo pidetty ja keskusteltu miten asiaan tartutaan kiinni ja miten jatketaan. Liikuntaa lisää ja pirusti (kivut toki, valitettavasti, huomioon ottaen) ja ruokapuoli jokseenki kuntoon, että oppisin syömään taas.
Nyt tuntuu, että haluisin aloittaa ja heti. Sikamakeeta!!! Tästä mä oon haaveillu niin kauan.

Mutta voi Coutsi parkaa, ei muuten tuu oleen hänelle helppo homma, mun ööö.. mikähän sana ois oikea? ... mun ihmistäminen.

Täten toivon hänelle paljon kestävyyttä ja kärsivällisyyttä. Sen tiedän, että naurua tulee ainakin riittämään :) :)