...ja vatsa huutaa apua ja halleluujaa...

Tänään Carina oli sekoittanut mukaan uutta Body pump 75:sta.. Kivaa kun tulee uutta mukaan, mutta nuo vatsalihasliikkeet oli kyllä ihan murhaa. Niissä ollaan siis lankkuna ja jalkoja siirretään vuorotellen sivulle ja takas.. Tätä hetken ja sit keksivät, että joo----> siirtäköön käsiä myös ja ei muuta kuin siitä sitten nostelemaan käsiä vuorotellen (ja haparoiden) ilmaan..
Yllätys oli suuri kun minä selvisin siitä, mutta nytpä tuntuu vatsassa.. ja pitääkin tuntua.. ja on mukava kun tuntuu. Ihme olisi suuri ellei tuntuisi, kun kuntoutuksessakin oli tänään käsittelyssä sisemmät vatsalihakset.

Mä olen jotenkin jäänyt tuohon pumppiin järjettömästi koukkuun. Se on musta niin makeeta hommaa, mä nautin siitä kun saan hikoilla ihan sikana, mutta oikeesti -mä Vihaan askelkyykkyjä!!! Sattuu polviin niin, ettei ole tottakaan. Polvet rutisee ja ratisee askelkyykyssä niin pahasti, että jos en olis lähellä kaiuttimia, joska musiikki ja ohjaajan kannustushuudot kuuluu niin jo vain jengi olis pumpissa kohottamassa kuntoaan mun polvien aihetuttaman musiikin tahdissa.

Kun pump tunti oli loppu näin ilokseni Zumba kaverini Susannan. Hän oli menossa Body Attack tunnille ja yritti houkutella mua mukaan siihen, mutta se vähän arvelluttaa mua ja mikä tärkeämpi pointti niin mun pitää olla huomenna hyvässa iskussa kun on jälleen keskiviikko ja pääsee mätkimään :)

Kuntoutuksessa mulla tuli muuten mieleen yks juttu kun oltiin allasjumpassa.. Kertokaahan Zumbailevat ihmiset, mitä luulette, voiskohan altaassa Zumbata??