Olin ilmottautunut aamulla pidettävään Zumbaan erään ystäväni seuraksi, vaikka aina sohvalla istuessani ihmettelen mikä siinä Zumbassa niin hauskaa voi olla?

Minä en ole musikaalinen, minä en todellakaan osaa tanssia enkä minä pidä sellaisesta musiikista..

Mutta siitä minä pidän, että myös elämäni toisella Zumba tunnilla minulle tuli julmettu hiki ja se myös oli mielestäni varsin kivaa, kunhan ei kahta tuntia peräkanaa tarvi pomppia.

Meinasin, että jos vielä illalla kävisin salilla, mutta kävin sen sijaan kolmen vartin kävelylenkillä, että välillä saa happeakin. Kävely ei yleensä onnistu lainkaan, mutta tänään tuunsin, ettei keppejä tarvi ottaa matkaan niin uskaltauduin kokeilemaan.

Ei olisi kannattanut. Nyt on kepeille käyttöä ja huomiseksi oon ilmottautunut parille tunnille.. Aamulla ACT ja alkuillasta Body Pump...

Niitä odotellessa ..