Sairasteluiden takia mulla on ollut pakollinen viikon tauko hiki-liikkumisista. Siis ei sitten pikkusen raivostuttavaa, ei joo... Aivan on meinannut hermot mennä, mutta on ollut pakko ajatella sitä, että jos nyt en olis malttanu levätä niin voi pöpöt viihtyä mun kans pidempäänkin, eikä se muuten sovi mulle -ei ollenkaan!

Toki viikkoon on mahtunut jotain mukavaakin liikkkumiseen liittyvää. Oli pieni "palaveri" coutsin kanssa ja on hyvät suunnitelmat miten saadaan niin muskelit kuin vyötärön esille... Tai ainakin yritys tulee oleen julmettu.

Ens viikolle on kuntosali reissujen lisäks tiedossa 5-6 ohjattua tuntia, Body Pumpia ja Zumbaa. Harmittavasti ei yksikään Combat tunti sovi yhteen mun aikataulujen kanssa. Ei ainakaan niissä kahdessa salilla, joiden asiakas minä olen.
Kiva ajatus siitä että pääsen treenaileen. On pakko uskoo ja luottaa siihen, että cerppi antaa sen verran anteeksi ja periksi, että voin liikahdella..

Tuohon toiveeseen on hyvä päättää tämä viikko!

 

Ja Suski.. toivottavasti paranet pian!!!!!