Kello on kaks yöllä ja tässä mä vaan istun.. Ei väsytä pätkääkään.

En tiedä vaikuttaako asiaan se, että minä ikuinen uniongelmainen olen nukkunut jo parina yönä kuin pieni porsas niin on sitten muka nukuttu varastoon.

Mikä auttais?
Ainakin on pakko peruuttaa aamun ACT, kun kuitenkin nukkuisin pommiin siitä. Harmittavaa! Mutta painatan sitten kun herään salille hikoilemaan kunnolla ja onhan huomenillalla se Body Pump myös.

Tässä muuten ohjelmat, jotka on varattuna keskiviikon nyrkkeilyn lisäksi...

   
Paikka aika kuvaus Tyyppi        
Pe 03.09.2010
Sportis Gym 16:30 Body Pump          
Ma 06.09.2010
Sportis Gym 12:00 Ladytrim          
Ti 07.09.2010
Sportis Gym 17:30 Body Pump          
To 09.09.2010
Sportis Gym 10:30 Zumba          
Sportis Gym 18:45 BC Basics          

Tähän vielä päälle ne kaikki salilla käynnit mitä eteen vielä tällä viikolla ja ensi viikolla tulee. Niitä on yleensä 6h/vk. Se on sellainen mulle sopiva tahti. Vielä kun alkais jossain näkyäkin.

Se asia tulee itseasiassa kohta tarkastettua, että onko tulosta tullut. Minä menen 13.sta päivä kolmen viikon tuki- ja liikuntaelinsairaiden kuntoutukseen ja siellä tehdään UKK-instituutin kuntotesti. Siitä on hieman yli puoli vuotta kun minulle on se viimeksi tehty niin on jotain vertailupohjaa.

Tilasin muuten tänään kirjan Body For Life... Facebookissa näin erään FB ystäväni ilmottautuneen Body For Life ohjelmaan ja minä heti heittäydyin kateelliseksi ja kuinka ollakkaan.. Hetki surffailua netissä ja löysin kolmella eurolla sen kirjan (plus postimaksut) ja ajattelin, että voinhan minä sitä koittaa itsekseni noudattaa.
Nin paljon kun olen PT:stä haaveillut niin ei minun pienen pienellä sairaseläkkeelläni sellaiseen irtoa rahaa, kun on monta suuta ja maailman mahtavin kissa ruokittavana.

 

Nyt on aika ottaa kirja käteen ja kissa kainaloon ja koittaa valmistautua huomisen koitoksiin.. Huomiseen kuuluu myös jonkin ruokavalion löytäminen netistä. Vihjeitä otetaan vastaan ;)