Mun piti pitää ihan vapaa viikonloppu.. Piti ja piti..

Eilen illalla kun mies lähti töihin ja minä olin yksikseni kotona aloin tuota nyrkkeilyä miettimään ja sitä kuinka vaikeaa minulle on se "pomppiminen" .. Kyllähän se onnistuu jos en samalla liikuta käsiäni, mutta sitten kun nämä asiat yhdistää on se vaikeaa. Illalla kymmenen aikaa laitoin käsisiteet paikalle ja aloin pomppimaan tv:n edessä.. Pompin puolitoista tuntia -siis yhden elokuvan verran. Jo vain siinä tuli hiki ja jalat kipeiksi.

Nukkumaan menin ajatuksena, että no sunnuntai on lepopäivä.

Oli iltapäivään asti. Tänään se oli Facebookin syytä, että ykskaks päätinkin lähteä Jeppisgymille. Puhuin vielä poikani mukaan ja samalla reissulla päätimme, että sunnuntaista tulee meille yhteinen treenipäivä.

Tuolla salilla on huippulaitteet ja niinpä tänään sitten ostimme pojan kanssa avaimet, joihin on tallennettu meille omat kuntosaliohjelmat niin voimme tehokkaasti seurata kehitystä -toivottavasti sellaista tulee myös minulle.

Pikkusen on mulla semmosta kaikkinytmulleihanheti -mielialaa, enkä mitenkään saa tehtyä kaikkiä asioita liikunnan ja ravinnon suhteen mitä haluaisin. Huomisesta yritän aloittaa sen Body for Life systeemin ja sitten minulle tulee sen myötä harjoituksia, jotka tietysti teen kaikkien muiden systeemien päälle. Voi tulla rankaa, mutta oman hyvinvoinnin vuoksihan se on. Katsotaan kuin akan käy..