Kroppa tuntuu uupuneelta, mutta mieli on hyvä. Niin hyvä kun vain kunnon hikitunnin, ei saunassa vaan gymillä, voi olla. Parempaa mieltä ei taida saada mistään. Voikohan tässä ihan oikeesti käydä niin, että liikunta koukuttaa mut vielä näin "vanhoilla päivillä"?

Combat oli vuorossa tänään. Mua jännitti kamalasti tunnin alussa. Pelkäsin, että mitä jos huomaan, etten sittenkään pidä siitä. Pidin ja nyt pidän enemmän kuin viime viikolla. Kyllä se näköjään sopii ylipainoisellekin ihmiselle, vaikka jalat ei tietenkään ole kaulaan asti pitkät, eikä varmaan nouse paljon polvitasoa korkeammalle. Päätin jo ennen ensimmäiselle tunnille menoa, että en kertaakaan katso peiliin ajatuksena, että miten potkuosuudet sujuu. Niin kauan kun pysyn ne pystyssä lasken niiden onnistuneen.

Tän päiväisen tunnin vetäjä oli Coutsi eli Jarru.
Mun kuntohoitaja hyppis riemusta, jos hän tietäisi, että joku on saanut melkoisen menestyksekkäästi mun paksuun kalloon taotuksi, että liika treenaaminen on pahasta. Pahasta kunnon puolesta ja mun tapauksessa pahasta CRPS:n takia. Se mun vihollinen, pahin viholllinen. Nyt toivon niin, että cerppi ei tästä tämän hetkisestä muuttuisi yhtään pahemmaksi enää tämän vuoden puolella. Tämä riittää varsin hyvin kiitos.
Niin takaisin combatiin...

Hiki!!! Se on toinen ajatus päivän tunnista. Ensimmäinen oli -kivaa! Siis mä hikoilin.. Musta tuntuu, että jokainen hius oli moninkertaisen märkä. Onneksi mä en pelkää hikoilemista vaan päinvastoin. Pyrin ajattelemaan, että jokainen hikipisara pukkaa kuona-aineita mun kropasta ulos. Tosin, tuo ajatus poikii jatkoajatukseen..

Mites sitten kun tuon mun pahimman vihollisen oireisiin kuuluu myös se, että se aiheuttaa ylinmääräistä hikoilemista? Mun tapauksessa oikea puoli kropasta hikoilee "itsekseen" ja yleensä mitä sopimattomimmissa tilanteissa. Poistuuko mulla siis kuona-aineita oikealta puolelta kroppaa enemmän kuin vasemmalta?

Mä kerroin tässä viikon aikana Coutsille pienestä bakteerikammostani ja siitä kuinka yhteiskäytössä olevat nyrkkeilyhanskat tuntuu todella ikäviltä käyttää. Hän neuvoi mistä kandee tilata omat hanskat. Nyt ne on tilattu. Tilattiin Annan kans molemmat ja sitten v ielä elastiset käsisiteet. Tulisivat vaan jo heti ens viikolla :)

 

Tämä tässä tällä erää jatkoa seuraa...