Vajaan kolmen tunnin hikiurakka on nyt takanapäin.

Painatin salille hyvin mielin coutsin tekemä ohjelma treenikassissa.. Ajattelin toki, että huippumakeeta käydä se läpi ja katsoo miten siihen voimat riittää. Kovasti hyvin riittikin. Mulla oli pulssimittari kädessä ja pulssi oli koko treenin ajan 109-167 välillä. Paitsi vinoja vatsalihaksia treenatessa, silloin se pomppas 198:aan :)

Siinä vaiheessa kun olin menny saliohjelman läpi mulla oli 45min aikaa ennen kuin combat alkoi. Hyvin olin laskenut aikataulun. Ja ei kun hanskat käteen ja säkin kimppuun. Kyllä siellä ne muutaman naiset vähän katsoi, kun mä siinä huhkin ja huohotin, mutta paskat heistä. Mulla oli saamarin kivaa, vaikka olin unohtanut käsisiteet reppuun ja rystysiin sattui välillä niin pirusti. Onneks sattui rystysiin eikä sormiin :)

Puolisen tuntia olin säkin kimpussa ja sit painatin ostaan energiapatukan ja ei muuta kuin venttaamaan, että combat tunti alkais. Ovien avattua, mitäs minä teen?? Joo-o, siihen jäin taas takariviin. Tänään se oli BIG MISTAKE! Mä nähnyt vetäjää ja koska olin kaiuttimen kohdalla niin en kunnolla kuullutkaan musiikin läpi. Mutta kyllä mä jotenkin pysyin hommassa mukana, kun seurasin naisia eturivissä. Tiedän muutaman heistä käyvän combatissa monta kertaa viikossa niin ajattelin, että varmasti osaavat ohjelman.
Tänään kävi samalla lailla, kun torstaina.. Juuri kun minä pääsin jotenkin kärryille mitä pitää tehdä oli tunti mennyt. Pikkasenko olen hidas mutta kun mulla on vakaa aikomus, että mä tuon hyppelyn vielä opin ja tänään jo pikkasen onnistuinkin. Ehkä kaikki toivo ei ole menetetty.

Huomasin juuri että tänään olenfuskannut sapuskan kanssa. Aamulla söin hyvänä hetkenä vajaan lasillisen banaanijogurttia johon laitoin vähän mysliä sekaan ja nyt kun tulin Sportikselta join pikkasen kahvia ja nakertelin pari siivua näkkäriä. Pitäis kehitellä nälkä jostain.
 

Tänään mun "vauva" täyttää 16.v. Ollaan mekin perhe. Mä en nähnyt koko miehen alkua ennenkuin nyt illalla kun tulin kotiin. Näin sen verran kun hänellä kesti pakata treenikassi ja lähti uppopallotreeneihin.
Iltapalan päätimme syödä yhdessä sitten kun hän kotiutuu..

Aamulla vesijumppaan ja sen jälkeen pumppiin. Siinä huomisen liikkumiset.