Minulla oli tänään eri ohjaaja Body Pump tunnilla, kuin parina aiemmalla kerralla. Mielessä pyöri ennen tunnin alkua, että jos tunti on täysin erilainen kuin Carinan pitämät tunnit niin en kyllä takuulla pysy perässä millään, mutta ei siinä niin paljon sitten eroa ollut, että se minua olisi hidastanut.

Tällä kertaa laitoin lämmittelyn jälkeen tankoon lisäpainoja. Hyvä minä!!! Kolmas tunti ja jo tunsin tarvetta lisäpainoihin. Toki syynä varmaan on se, että eihän niitä painoja  paljon siinä tangossa ole. Tänään oli 6,25 kg per puoli. Hiki nousi pintaan ihan mukavasti kun tunnin teki juuri kuten Ulrika kehoitti. Ja mikä oli tehdessä hän jaksoi olla minulle piilotsemppaajana ja välillä vilkuili minua tyyliin -jaksaa jaksaa. Tietäähän hän kaikista vaikeuksista hieman, mitä minulla terveyteni kanssa on. Ja minä jaksoin.

Tunnin jälkeen painatin puoleksi tunniksi salille vetään sellaisen pika pika treenin. Minulla ei ollut harjoituspäiväkirja mukanani, kun tämä oli sellainen ylimääräinen kerta, niin en muista miten paljon painoa oli missäkin, mutta nämä muistan:


Jalkaprässi 100kg 3x20 sarja
Vatsarutistukset laitteessa 40kg 3x20 sarja
Vatsarutistus pallolla 3x20 sarja ja sivut 3x20
Selkä 45kg 2x20 sarja

Sitten kun olin salin puolella hetken huhkinut painatin kuikuilemaan jumppasalin ikkunasta sisään, miten naiset huhkivat Body Combat tunnilla. Kyllä se vaan vahvasti näyttää siltä, että ainakin kerran tai viisi sitä on kokeiltava.

Huomenna saan tyttäreltä BC DVD:n jossa on joku 20min ohjelma. Tarkoituksena olisi se vetää huomenna pari kertaa läpi niin saan vähän tuntumaa siihen ennen ensi viikon BC Basics tuntia, jolloin BC:n alkeita alan opettelemaan.
Aamusta solariumiin ja sen jälkeen nostaan rautaa. Saa nähdä mitä muuta huominen päivä tuo tullessaan.

 

Niin joo, tuohon yöllä kirjoitettuun ens viikon tuntivarauslistaan tuli pari lisää.. Yksi Body Pump ja yksi Zumba tunti. Näin saan sekä aamupäivälle, että alkuillalle ohjelmaa :)