Sellainen on tunne tänään.

Muita päivän tunteita on ollu mm. se kun aamupäivällä menin Sportiksella ajatuksena, että miten hitossa mä itseni taas tähän pinteeseen pistin? Minäkö tanssimassa? Olin tietysti menossa Zumbaamaan ja kovasti mietin, että miksi mennä kun en siitä niin edes pidä, vaan pidän siitä miten siinä hiki virtaa.. Ja kuten aiemminkin kyllä minä tunnilla ihan mukavasti viihdyin. Ja miksi en viihtyisi, kuljenhan tunnilla hyvän ystäväni kanssa.
Tänään asiassa oli extrahyvää se, että tunnille tuli myös lapsuudenystäväni, jonka kanssa näemmin aina aivan liian harvoin. Ja sain kun sainkin hänet houkuteltua meille kahville Zumban jälkeen.

Zumbaan tulee kolmen viikon tauko, koska kolmeen viikkoon en pääse kuntoutuksesta johtuen aamu tunneille lainkaan. Jännä katsoa, josko jo heti ensi torstaina mieli sinne halajaisi.

Kun kävelin sieltä kotiin huomasin saman ikävän asian kuin viimeviikollakin. Polveni vihoittelee aika pahasti Zumban jälkeen. Älä kysy miksi, en tiedä. Sen verran tiedän, ettei tuo CRPS:n runteleman oikean jalan polvi muutenkaan ole parhaasta päästä, että pitää hieman laittaa asiaa seurantaan.. Tai onko tää vaan sellaista tekosyiden etsimistä, ettei tarvitsisi liikkua?

Illalla olikin sitten ihan uuden tuttavuuden vuoro..

BC Basics... Jo kauan olen lähes kadehtien katsonut kaikkia kauniita naisia, jotka jaksavat Combat tunneilla ahkeroida ja sit kun se Combat vielä näyttää niin mukavalta. Basicks tunnilla siihen pääsee tutustumaan vähän rauhallisemmassa tempossa -niin minä luulin :)

Toki kaikki iskut ja potkut näytettiin aluksi ihan yksityiskohtaisesti ja kyllä sen jälkeen sitten jo pistettiin ainakin mun mielestä ihan tehokkaasti Combaten. Ainakin jos siihen on uskominen että olin alushousuja myöten läpimärkä kun tunnilta lähdin. Hetken jo luulin minulle tapahtuneen, jotain mitä ei sitten vauvaiän ole tapahtunut, mutta ei ole keski-ikä vielä kääntynyt vanhuuden puoleen ja kyseessä todellakin oli vain se niin himoitsemani hiki.

Sitä minä Combat tunnilla ihmettelin, että nyrkkeilyiskut eivät lainkaan olleen luontevan tuntuisia vaan jopa nyrkkeilyssä harjoitellut suorat ja koukut olivat aivan kuin niitä ensi kertaa olisin kokeillut. Taidan oikeasti ensi torstaina laittaa käsisiteet ja kokeilla samaa hommaa vielä uusiksi.
Näitä Baciks tunteja järjestetään neljä kertaa... Taitaa olla pakko käydä kaikki neljä läpi ennenkuin uskallan, jos uskallan normaaleille tunneille. Haluan uskaltaa!!

Poikani oli laittanut täällä kotona saunan päälle sillä aikaa kun minä rehkin jumpassa ja kun saunomisen hetki tuli en minä jaksanut istua siellä. Hyvällä omatunnolla pistin lauteille pitkäkseni ja nautin lämmöstä.

Nyt ei sitten ole hyvä olla mitenkään -paitsi mieli on hyvä!

----

Jos jalat huomenna kantaa ja kädet nousee on iltapäivällä vuorossa Pump :)

                                                                  Pitäkääs peukkuja!

 

 

Ja tää vaikenee tältä illalta...