LIIKUNTATAUKO ON OHI!!!!


Pikkuisen siis maistuu ilta mukavalle, kun pääsin Body Pumpiin pitkän tauon jälkeen. Taukohan siis johtui juuri tuosta aiemmin mainitsemastani polvi ongelmasta.
Viime viikon keskiviikkona polveen pistettiin kaksi kortisoni piikkiä ja jopa polvi tykkäsi siitä huonoa ja kipeytyi oikein kunnolla. Nyt on kipu hellittänyt ja yllätys yllätys ei edes kunnolla pumpissa kipeytynyt. Sehän minulle sopii.

Pumpissa on uusi ohjelma. Tytär sitä minulle mainosti olkapääntappo-ohjelmana ja sitähän se olikin. Hitsi, kuin hyvältä tuntui, kun lihakset huusi apua ihan tekemisen johdosta ja hiki valui virtanaan... Mutta miksi musta tuntuu, että se olin vain minä joka olin siellä pää märkänä?
Voitte arvata, että oikeesti on jopa pikkuisen noloa, kun hikoilen kuin sika (kummallinen sanonta muuten!) jo pienestäkin liikkumisesta. Tai no, aika suuresta.. Ylipaino pistää hikoilemaan omalta osaltaan ja veriviholliseni CRPS oirehtii myös hikoilulla, jopa silloin kun ei tee mitään, ei edes ajattelisi tekevän..
Meikäläinen siis juoksee suihkussa niin, että kohta nahka kuorituu päältä, mutta sitten on ainakin vähemmän ihoa mistä hikoilla :)

Oon muuten kuntoutksen aikana huomannut yhden jutun.. Ne jumpat jota siellä tehdään sai minut muutama vuosi sitten puuskuttamaan kuin höyryveturi ja nyt vain ihmettelen miten ne silloin tuntui niin raskaalta. Jotain kehitystä on siis tapahtunut. Jippii!

Huomenna on sitten vihdoinkin se keskiviikko jolloin pääsen taas nyrkkeilemään. Oikeasti en pääsisi, kun minulle tulee vieraita ruotsista huomenna, mutta Annukka on mahtava ja sanoi, että mene sinä vain :)) Joo, menen minä. Ehkä joku täällä sillä aikaa lämmittää saunan *vink-vink*

Hei huomiseen!